הבלוג של נועם

מאמן כושר אישי נותן טיפים לתמיכה בתהליך ההרזייה -1

9 June, 2012

חברים, מקווה שנהנתם בסוף השבוע וגם אם נתתם לעצמכם ליפול וצרכתם קצת יותר קלוריות – לא נורא! מחכה לנו שבוע שלם, שבמהלכו נעשה רק את הדברים הנכונים!
הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשאר בדרך הנכונה, גם השבוע הזה:

1. אל תגידו “אולי ” ואל תגידו “בערך”! תהיו ספציפיים ככל האפשר! אני רוצה להוריד בערך 2 ק”ג, אז אולי השבוע אני אתחיל לרוץ ” לא יקח אתכם לשום מקום! לעומת זאת ” אני רוצה להוריד 2 ק”ג ולכן השבוע אני ארוץ בימים א, ג, ה” – זאת נשמעת לי כמו תוכנית עבודה

להמשך קריאה >

מאמן כושר אישי נותן טיפים חמים לשמירה על הגיזרה

29 May, 2012

 

את לא אוהבת להזיע , יש לך דברים יותר חשובים או נעימים לעשות מאשר כושר ואת מעדיפה לשלם על זוג נעלים חדשות מאשר על מנוי לחדר הכושר! אבל מה לעשות? את חייבת!!

להלן מספר טיפים שיעזרו לך להיצמד לתוכניות של לעשות כושר :

1. תגדירי מטרה ברורה וריאלית, כגון כמה קילוגרמים להוריד תוך כמה זמן ואיך! צרפי מישהו קרוב לתוכניות שלך ( עדיף חברה ) ויחד תתחייבו ללכת עד הסוף עם התוכנית. לכו  והירשמו יחד למכון כושר/ חוג/שיעורים פרטיים עם מאמן כושר אישי.

2.אם עד עכשיו היה לך פרטנר לאימונים אך הקשר ביניכם כל כך קרוב שמאפשר להבריז לעיתים תכופות- החליפי את הפרטנר באחד חדש, כזה שלא יהיה לך נעים ממנו/ה להבריז!

להמשך קריאה >

מה כדאי לדעת לפני שקונים מכשירי כושר ?

18 February, 2012

מה כדאי לדעת לפני שקונים מכשיר כושר?

יותר מתמיד, הרצון והצורך להיכנס ולהישאר בכושר מוביל אותנו לחיפוש לאחר פתרונות נוחים שיתיישבו עם לוחות הזמנים העמוסים של כל אחד ואחת מאיתנו.

אחד הפתרונות האלה הינו אימון כושר בבית, בעזרת מכשירים ואביזרי כושר שונים. אך גם לאחר קבלת ההחלטה לעשות כושר בנוחיות ביתנו, מבלי לבזבז זמן על נסיעות וכסף על מנוי לחדר כושר, אין ההחלטה פשוטה לבחור את המכשיר הנכון משלל ההצעות הקיימות בשוק.

להמשך קריאה >

שאלון כושר עם נועם שימלר, מאמנו של עתי שולברג

16 July, 2011

איזה סוג אימון אתה מעביר?

האימון שאני מעביר הינו אימון פונקציונלי מחזורי.

למה דווקא האימון הזה?

למה אימון פונקציונלי? הבחירה היא לגמרי לא מקרית! אני בהחלט מאמין כי זהו הדור החדש באימון הכושר, גם בארץ. המטרה המרכזית של אימון מסוג זה אינה לשפר או לשנות את המראה החיצוני בלבד אלא לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני

כגון סיבולת שרירית, סיבולת לב-ריאה, גמישות, יציבה, שיווי משקל חיטוב וחיזוק הגוף וכו’, תוך כדי הכנת המתעמל לביצוע טוב יותר של מטלות יום יומיות – יהיו אשר יהיו. האימון הפונקציונלי מתייחס לגוף כמערכת אחת -total body workout

להמשך קריאה >

מאמן כושר אישי מסביר איך ניתן להתחיל להתאמן בבית

10 April, 2011

אתה שונא חדר כושר, יהיו הסיבות אשר יהיו, אבל אתה לא רוצה להזניח את הגוף שלך. אתה לא צריך! תוכנית טובה לאימון בבית יכולה להיות הפתרון המושלם עבורך!

1.במה מתחילים ?

אם היעד המרכזי שלך הינו ירידה במשקל, כדאי לנסות לברר מהו המשקל התקין עבורך, תוך כדי התחשבות בנתונים האישיים שלך, באיזה מרחק אתה נמצא ממשקל זה ומהו מספר הקילוגרמים המומלץ להוריד כדי שתגיע למשקל תקין  (ניתן להיעזר במחשבון  BMI ממוחשב )….  הבנה בסיסית של מיקומך ביחס לנורמה תעזור לך להגדיר מטרות  ברורות מחד ולא לפתח ציפיות לא מציאותיות מאידך.

2.בחירת השיטה . אירובי או כוח?

לאורך השנים פגשתי מתאמנים רבים שחשבו כי לצורך ירידה במשקל כדאי לעשות אימונים אירוביים בלבד וכי אימוני כוח מתאימים רק לאלה שרוצים לעלות במסת השריר. גישה זו הינה שגויה לחלוטין!

 

להמשך קריאה >
Paste your AdWords Remarketing code here