הבלוג של נועם

מדריך כושר מסביר איך ניתן להימנע מטעויות אימון

22 September, 2018

טעות נפוצה #1: הימנעות מאימוני כוח ומשקולות חופשיות.

הפחד הגדול ביותר של אישה המתחילה להתאמן הינו שהיא עלולה לפתח גוף שרירי מדי, בדומה לבאדי בילדרס וזאת הסיבה העיקרית שבגללה נשים מסתפקות לרוב באימון אירובי בלבד.

כדי שגבר יעלה מסת שריר הוא צריך להשקיע מאמץ רב בחדר הכושר. אישה לא צריכה לדאוג בגלל זה מכיוון שכמות הטסטוסטרון בגוף האישה הינה נמוכה פי 15-20 בהשוואה לכמות הטסטוסטרון הנמצאת בגוף הגבר.

אם כך, אין כל דאגה להשתמש במשקולות חופשיות ולבצע לפחות אחת לשבוע אימוני כוח. ניתן וכדאי לעלות באופן הדרגתי את משקל המשקוליות כדי להמשיך לאתגר את הגוף ולעלות את הסיבולת הכללית שלו!

להמשך קריאה >